CORETAN

Hanya sebuah coretan dari seorang yang hidupnya di dunia hanya sementara dan hanya pinjaman seketika.

Walaupun rase pahit ke? masin ke? masam ke? Perjuangan hidup mesti diteruskan selalu think +ve.
INSYAALLAH,jiwa kita akan tenang.. sebab apa?? sebab Allah sentiasa dekat dengan kita.. PERCAYALAH.. >(^.^)<

Selasa, 23 Oktober 2012

Bestnya jika tertunai~~

Dingggg.... Dingggg...

Entah apa yang di fikiranku saat ini..
Macam-macam ku fikirkan.. Apa yang tekak aku idamkan.. 
Adakah boleh jadi suatu kenyataan? 
Jika ia mimpi ataupun fantasi dan berubah menjadi realiti dan terjadi..
Memang alangkah indahnya. Tapi aku harus bertahan..
Yeahhhhhh~~
hahaha.. Suara ninja keluar.. Adoii...
Petang macamni dengan mata dah sepoi-sepoi ala-ala, jika di tiup air-cond+kipas sure boleh terlelap...
Geeeeeeeeeerrrrr~~~~~
Tapi perutku berkeroncong irama padang pasir, lagu salsabilah tu.. hahaha..

Sebenarnya tekakku, lidahku, mulutku hari ini.. Ada taste yang tinggi..
Alangkah bahagia aku dapat makan kek secret recipe ala-ala yang macam aiskrem bukan yang banyak butter... tak minat sangat sebab bau lembu dan cepat muak dek tekak aku yang manja ini.. hahaha..


this my favorite cake~~~ ade sape nak belanje tak?


Ini baru pencuci mulut..
Makanan pulak kalau boleh nak chicken chop..
lebih kurang yang macamni la.. sekarang ni yang aku pernah makan kat area kuala selangor dekat Restoren Bukit Malawati belakang Bank rakyat, Restoren Nasi Ayam Gemas, Secret recipe dan Nenek moden dekat One Plaza..
Antara 3 tempat yang aku makan tu.. yang paling sedap dekat Nenek moden dan Secret recipe..
Hihihi..
Memang debooom~~~
Memang debooom~~ bukan ade bom. Tapi sedap. Kenyang sampai malam..

Rasa-rasa ada orang nak belanja aku tak??
hishhh~ mengharap lak.. tak baik..
Nak makan kita kena usaha sendiri.. kan? kan?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan